Miniimplanty ERA

wyposażenie gabinetu stomatologicznego, artykuły stomatologiczne

Miniimplanty ERA Mini Dental Implant System - NOWOŚĆ w Polsce

Miniimplanty ERA Mini Dental Implant System Miniimplanty ERA Mini Dental Implant System

Miniimplanty ERA Dental Implant System to system implantologiczny do stabilizacji protez całkowitych.
Miniimplanty ERA Dental Implant System

System jest minimalnie inwazyjny i umożliwia zabieg stabilizacji protezy podczas jednej wizyty!
System ERA
- stanowi ekonomiczną alternatywę dla odbudowy na zatrzaskach kulowych i zatrzaskach typu Locator;
- umożlwia stabilizację protezy u pacjentów zdyskwalifikowanych na wszczepienie tradycyjnych, szerszych implantów;
- umożliwia tymczasową stablilizację protezy u pacjentów z wszczepionymi tradycyjnymi implantami, do czasu zakończenia etapu osteointegracji

System ERA to:

- implanty jednoczęściowe:
System ERA - implanty jednoczęściowe

- implanty dwuczęściowe z wkładką korygującą kąt wszczepienia implantu: 0°, 5°, 11°, 17°:

Implanty dwuczęściowe z wkładką korygującą kąt Implanty dwuczęściowe z wkładką korygującą

- implanty o powierzchni gładkiej do prac tymczasowych
- implanty o powierzchni trawionej do długookresowej stabilizacji protezy
- średnice implantów od 2.2mm
- długości implantów: od 10mm
- wysokości kołnierza implantów: 1mm, 2mm, 3mm, 4mm

Kaseta chirurgiczna i protetyczna: